torsdag 14. april 2011

NAMSOS ROCKFESTIVAL!

Heisann!
I morgen braker Namsos rockfestival  løs! Og vi er med!! :) Om du tar turen innom Namsos samfunnshus iløpet av helgen(og det burde du! mange god band og storstor stemning!!) vil du se en touch av Kine`s Corner i samfunnshusets entrè! Vi stiller med fargerike stoler og annet småstæsj som er re-designet av oss! Hurra for Terje Tysland som fyller 60 år!! :)
Kine & Kine 
Avgårde til Rockfestivalen!
Fargerike Stoler og lysestake av Kine`s Corner! De superfine pop-art bildene av Terje Tysland, er det elever ved kunst og design linja på Olav Duun videregående skole som har laget!

Bord og Stoler fra Kine`s Corner! :)

Kul "kabletrommelbar" i samfunnshusets entrè! -By Kine`s Corner! :)

5 kommentarer:

  1. Først i dag fikk jeg med meg at det kommer en ny butikk i byen. Etter å ha kikket i bloggen deres nå se skjønner jeg at dette blir en plass jeg kommer til å trives. Gleder meg til dere åpner og jeg vil følge med på bloggen fremover :-)

    God helg!

    SvarSlett
  2. Spennende:) Får vel ta turen innom ved neste Namsostur.
    Ha ei fin helg :)

    SvarSlett
  3. Fantastisk BRA!!!!!!!!!!!!!!
    Alt en lærer på Teko altså;-)

    GRATULERER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    SvarSlett