fredag 6. januar 2012

Vår i stua :)

Hei!
Selv om det snør og blåser ute er vi i full gang med å planlegge våren og vårens herlige innkjøp på Kine`s Corner! :) Vi lover dere masse FRESHT! All denne planleggingen å researchen smitter over på oss å i dag klarte jeg ikke å dy meg...Det måtte bare bli litt mer vår i stua! :)
Ha en fin fredag alle sammen! :)
Kine & Kine
Stor løper fra PIP! 499,- In love <3



Heklet pledd fra Hübsch 649,- rund pute hübsch 249,- rund pute fra herregård 199,- blomstret putetrekk fra House doctor 180,-


Trivsel med lyslykt på stua! fiiiin farge! 699,- fra Hübsch!

Brikke fra PIP 112,- Kurv fra Hübsc 89,-

4 kommentarer:

  1. Å dein løkta e så fin:))

    SvarSlett
  2. Heisann:)
    Så nydelige ting...og ikke minst lekre farger:)
    En riktig god helg t dåkk:)
    Klem Marianne

    SvarSlett
  3. Takk for det Marianne! God helg til deg også! :)
    Til anonym: vi har 1 stk. igjen av lykta. Og idag er den på helgetilbud til 500,- kr. <3

    SvarSlett
  4. Jeg får hvitt spisestuebord idag, gleder meg. Er jo så fint!
    Følger dere jeg c",)

    SvarSlett